Falkart


..............................................................................................................
Nama: alissa lisa
E-Mail: boboy13@gmail.com
Laman Niaga: http://alissa-lisa.blogspot.com/search/label/hasil%20kerja%20tangan%20aku
Kategori: falkart
Mesej: koleksi terbaru folkart dari aku..jenuh aku duk berteleku kat meja makan yang aku tempatkan diruangan dapur rumah kecik aku ni.. bukan setakat ilham yang ku cari, malah dengan bapaknya sekali!!! hasilnya, walaupun keghairahan menggunung, tapi berbaloi-baloi!!! nak tengok tak perhiasan cantik molek yang ada dalam koleksi aku??? jom...
..........................................................................................................

0 komen artikel..:

Iklan Terbaru daripada Blog Jualan Terkini Ads

: 7 Iklan terbaru memerlukan anda melawati blog beliau.......
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.